Мій досвід

Тема досвіду: Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок учнів на уроках математики.
Наша мета полягає не в тому,
 щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки,
 в тому, щоб допомогти їм скоріше обходитися без нас.
(К.О.Конраді)
Мої сходинки до вершини майстерності:
- для того, щоб навчити дітей, потрібно викликати в них інтерес до предмета;
- будь-які дії учнів потрібно глибоко мотивувати, усі знання повинні мати практичне застосування;
- основа успішного навчання - системність роботи вчителя;
- найкращим є той метод, який подобається дітям;
- бути об`єктивною завжди;
- постійно самовдосконалюватись.

Моя мета: реалізувати свій творчий потенціал; виховати обдарованого зацікавленого, працьовитого учня; допомогти йому реалізувати свої інтереси та творчі здібності.

Мета досвіду: поєднати різні форми і методи для оптимізації навчального процесу з математики, формувати критичне і логічне мислення учнів, розвивати пізнавальний інтерес, увагу та пам`ять, творчі здібності.
Завдання досвіду:
- з`ясувати теоретичні основи прийому узагальнення і систематизації знань учнів та шляхи його формування;
- показати шляхи формування прийому узагальнення;
- продемонструвати можливості математики як навчального предмета для формування соціальної й інформаційної компетентностей учнів.

Основна ідея досвіду: формування соціальних та інформаційних компетентностей учнів, шляхом систематичного узагальнення їх знань. Спрямування навчально-пізнавальної діяльності школярів на підвищення інтересу до вивчення математики.

Поширення досвіду: відбувається через проведення семінарів-практикумів, відкритих уроків, наставництво, роботу методичного об`єднання вчителів природничо-математичного циклу, публікацію матеріалів у журналі "Відкритий урок. Розробки, технології, досвід."